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If you are interested in deepening and creating the fractal effect in your CG works, this is the article for you.
Fractal artist and VFX artist Julius Horsthuis explores the fractal workflow in a VFX Pipeline, putting together a short video with some insights useful in the production pipeline for creating and using fractals in VFX.

Fractals in VFX

La domanda che è stata fatta all’artista è stata quella, su cosa ne pensasse di utilizzare il noto Mandelbulb 3D  software gratuito per Windows e OSX, in una pipeline.  Mandelbulb 3D infatti può creare un incredibile e una serie di oggetti frattali in 3D, originariamente sviluppato sulla base di Daniel Bianco e Mandelbulb lavoro di Paul Nylander. Mandelbulb 3D ha anche un ambiente di rendering, comprese le basi di illuminazione, colore, specularità, ecc, e troviamo anche incorporata la profondità di campo, l’ombre e bagliori, ed effetti. Scopri Mandelbulb 3D per ulteriori informazioni.

The Engineers

The principles of Fractal Engineering would obviously work on any planet.
by Julius Horsthuis
music:
“Bouwput” by Maurice Horsthuis

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