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Corona Renderer 4 per Cinema 4D è pronto nella nuova versione per dare ai tuoi rendering il massimo del realismo, grazie all’aggiunta di caustiche nelle scene 3D.

Nella nuova versione troveremo altre aggiunte, con la possibilità di eseguire il rendering interattivo in una finestra di Cinema 4D ancorata, la selezione e la manipolazione di oggetti all’interno di IR (e anche la visualizzazione della telecamera internamente), la modalità Volume interno per volumi 3D reali, Intel Denoising AI (per qualsiasi CPU), spostamenti corretti durante l’applicazione dei materiali, fotocamera grandangolare e molto altro!

Corona Rendering 4 for Cinema 4D Released!

 

In questa sezione di Corona Render Forum per maggior dettagli sulla nuova versione Corona 4: corona-renderer.com/corona-renderer-4-for-cinema-4d-released/

Corona Renderer 4 for Cinema 4D New Features

In questa sezione troverai Corona renderer course e tutorial: Corona renderer tutorial
Qui invece potrai scaricare Corona render project free download: Corona scene download

Corona Renderer Cinema 4d Download

corona-renderer/download/

Aggiornamento demo: se hai provato una versione precedente di Corona Renderer e il tuo periodo di prova di 45 giorni è scaduto, sarai felice di sapere che abbiamo aggiornato automaticamente il periodo di prova per dare a tutti un extra di 14 giorni! Basta scaricare e installare Corona Renderer 4 dal link qui sopra, e attivare la licenza demo direttamente in Cinema 4D, e quindi creerai caustiche in pochissimo tempo!

Corona Renderer Price

corona-renderer/prices-licensing

QUICK FACTS

  • Caustics – We think these are the best caustics in any render engine!
    – Easy to set up with just a click or two
    – No complex parameters
    – Fast to render
    – Handles reflective caustics and refractive caustics
    – Refractive caustics can include dispersion (hello Dark Side of the Moon!)
    – Each light source (including suns and environments) can have caustics enabled or disabled
    – Works as expected with LightMix and other Corona tools
  • Docked IR Viewport – If you prefer to run IR in a Cinema 4D viewport rather than in the VFB, then this update has what you need!
  • Object picking in the render window – in both the docked IR viewport and the VFB, you can now left-click to select objects right in the render. In the docked IR viewport, you can also move, scale and rotate objects there too and you can also use the regular Cinema 4D controls to adjust the perspective or camera view (things that are not possible in the 3ds Max version 😉 )
  • Set Depth of Field focus point in the render window – In the VFB render (IR or final), you can right-click to set the point which should be in focus when using Depth of Field.
  • Intel AI Denoising – works on any CPU (not just Intel), giving you access to AI denoising for final renders that can be done on any machine.
  • Inside Volume mode – for true 3D volumetric materials using the Corona Volume shader.
  • Fisheye mode for cameras – perfect for both interior and exterior renders, any Corona camera can be given a fisheye lens, with all the controls you need to get the result you want. This was developed by the Corona for Cinema 4D team, then ported to 3ds Max.
  • Stacked displacements – stacking materials on an object now gives the expected results from displacement.
  • Multiple Suns for LightMix – now you can set up different times of day in one render, and swap between them in LightMix.
  • New Image Filtering – makes noise less noticeable to the eye, getting away from the “pixel-by-pixel” look that CGI noise has. In effect this speeds up rendering, as you will need less passes or time to get to a satisfying visual quality.
  • New Light Solver – now fully functional in all cases, the New Light Solver is now enabled by default, and gives great improvements to render times.

CORONA RENDERER FOR 3DS MAX

Corona Renderer 4 è stato rilasciato solo una settimana fa per 3ds Max: ci piace tenere aggiornati tutti gli utenti con l’ultima versione il più vicino possibile!

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